söndag 9 januari 2011

Mina frestelser


Jag vill omge mig med allt som ger mig glädje,
goda vänner, familjen,vackra saker och mitt skapande!
                                          Änglar kan flyga eftersom de tar så lätt på sig själva!
                                                     Chabby Chic style



                                                Oups!!!
                                            Glädjespridaren!
                                                     Flygfät!
                                                     Kärleksmissen!
                                                      Knyppelkronan!
                                                    Mmmm. Kalorifri bakelse!



                                                    Jordgubbsflickan!
                                                     Skogsmulle!
                                                      Flugsvampar


                                                Våt tovad tavla. Sjöjungfrun
                                                    Barnens favoriter!


                                                     Pumpor
                                                    Rosgömman

1 kommentar: